|

İzleyiciler

4 Mart 2012

Açsam rüzgara yelkenimi...



Ne hoş, ey güzel Tanrım, ne hoş






                       Mavilerde sefer etmek!






Bir sahilden çözülüp gitmek






Düşünceler gibi başıboş.






Açsam rüzgara yelkenimi;






Dolaşsam ben de deniz deniz






Ve bir sabah vakti, kimsesiz






Bir limanda bulsam kendimi.






Bir limanda, büyük ve beyaz...






Mercan adalarda bir liman..






Beyaz bulutların ardından






 Gelse altın ışıklı bir yaz.






Doldursa içimi orada






Baygın kokusu iğdelerin.






Bilmese tadını kederin






Bu her alemden uzak ada.






Konsa rüya dolu köşkümün






Çiçekli dalına serçeler.






Renklerle çözülse geceler,






Nar bahçelerinde geçse gün.






 Her gün aheste mavnaların






Görsem açıktan geçişini






 Ve her akşam dizilişini






 Ufukta mermer adaların.






Ne hoş. ey Tanrım, ne hoş,






 İller, göller, kıtalar aşmak.






Ne hoş deniz deniz dolaşmak






Düşünceler gibi başıboş.






 Versem kendimi bütün bütün






 Bir yelkenli olup engine;






 Kansam bir an güzelliğine




 Kuşlar gibi serseri ömrün...


                                                        
                                                           Orhan Veli Kanık












6 yorum:

zeys dedi ki...

Bayildim! Siiri cok sevdm nasi bilmem ben bu sahane siiri kizdim kendime. Ozlemcm resmler gitgide guzellesio :) manzara da sahane optmmm:)

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Teşekkür ederim canim,son 2 posttaki resimler abimin makinası ile çekildi,ondan:)Bostanli sahili manzaralari iste,güneşi görünce attik kendimizi sahile.çok öpüyorumm

darkolivee dedi ki...

bu formatııı çoook sevdimmmmm
o kuşlu bluzdan istiyorum bananee istiyoruummmmmm....

öperim...

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Teşekkür ederim canımm sanada alırım:)Bende öperrimmm

rebeltakipte dedi ki...

blusun çok şirinmiş,kırmızı da kombine enerji vermiş :)

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Beğndiğine sevindim Rebel, Takipte'yim:)