|

İzleyiciler

3 Ocak 2012

Ve beklenen indirim haberleri...






  




  Yılbaşını alışverişlerinin sona ermesiyle birlikte firmalar birer ikişer indirim haberlerini fısıldamaya başladı.Siz sevgili alışveriş canavarlarına indirimleri haber vermek benim için büyük bir zevk olacak.Hadi sezonda o çok beğendiğiniz cicileri tükenmeden alın:)))



  • Park Bravo ve Nine West %50
  • Mango %60'a varan 
  • Bebe %30 ve %50
  • Polo Garage %50
  • The Body Shop %50 
  • Accessorize %50
  • Hotiç %60'a varan
  • Yargıcı %30
  • DKNY jeans %50
  • Koton %70'e varan
  • Penti  3 al 2 öde
  • Roman %50'ye varan
  • Twist %50
  • İpekyol %50
  • Adil Işık %70'e varan
  • Fabrika %50
  • Forever New %50
  • Network %50
  • La Senza %50
  • Marks&Spencer %50
  • Divarese %50
  • Derimod %50
  • Gap %50
  • Codentry %50
  • Vakko %50
  • Tommy Hilfiger %50
  • Adidas %20
  • Machka %50


4 yorum:

ESRA dedi ki...

indirimlerden uygun fiyatlara güzel şeyler bulmak ne keyifli oluyr;)
http://editorist1783.blogspot.com/2012/01/happy-new-year-to-everyone.html

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Bloğuma hoşgeldiniz.Evet gerçekten keyifli bir süreç.İndirim döneminden alınan kıyafet candır.Sevgiler...

pembe fiyonk dedi ki...

telefonum bu aralar pek bi mesgul bu indirim haberleriyle. yapmıcam alışveriş diyorum. mağazalar beni rahat bırakmıyorki:))) benim suçum ne ??

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Ahh canım sorma banada günde en az 3 indirim SMS'i geliyor ama hiç oralı olamıyorum.Çok ilginçtir ki bu ara içimden hiç alışveriş yapmak gelmiyor.Neyse sen benim yerime de güzel ciciler kap mağazalardan,güzel kombinler yap ki bende belki gaza gelip bir-iki bişey almaya giderim.Öpüyorumm